開放雜誌 2007 年 8 月號封面

眾周所知,香港嘅傳媒自我審查係公開嘅秘密。

最近有本叫《開放雜誌》,入面有一篇前香港電台嘅人寫左一篇文章講左呢個現象。

話有 d 傳媒老闆,因為接受左大陸嘅公職,或者生意上嘅利益,而影響左旗下傳媒嘅篇輯自主。
東方日報就即時出律師信,告對方誹謗,睇準人地雜誌社細細,唔夠你玩,迫令對方收聲道歉賠償。

今日佢地仲出左篇社論,話佢地係愛國嘅報社,「香港各大傳媒的老闆接受國家公職,為國家出力,為香港人謀利益,更是光明正大所為。」,所做嘅野都係為國家好,但受到「因愛國原罪受盡污衊攻擊」。

其實傳媒老闆,應該避免瓜田李下,收受利益。你收得人錢,你所講嘅野嘅公信力仲有幾多,真係幾令人質疑。唔好講到政府呢d咁遠,講下廣告,如果人地廣告商俾大量 $$你,你仲夠唔夠膽彈果個廣告商嘅產品先。

其實我以前睇開東方,但呢份報紙真係轉軚轉得太明顯,總會將搵d理由,將唔合理嘅野講到合理,將合理嘅野,就放d黑材料落去變成唔會理。

就例如太陽有個專欄咁,叫朱元璋明鑑,入面鼓吹專制統治,將要求民主嘅人拉去株九族。

入面其他如毛澤東看今朝、紀曉嵐鐵筆,好多時睇到嬲但亦都覺得好好笑,佢地真係當d香港人傻嘅咩,顛倒是非黑白,我都有 fd 睇,睇完笑果d作者白痴。

好心東方聽下人地講咩,唔好下下出律師信喇。
(不過如果東方肯聽,可能已經係中國已有民主之時)